Bestuur Stichting Senioren Waalwijk

Stichting Senioren Waalwijk streeft steeds naar een groter draagvlak binnen het werkgebied van de Gemeente Waalwijk. Dat brengt met zich mee dat we steeds op zoek zijn naar bestuursleden en werkgroep leden.  Binnenkort zijn er een aantal bestuurswisselingen “op handen”. Op dit moment kunnen er nog geen mededelingen hierover worden gedaan, vanwege het feit, dat er op besprekingen plaatsvinden over de definitieve invulling.

Het bestuur van Stichting Senioren Waalwijk heeft de volgende samenstelling:

Frans Simon
Gepensioneerd

Kees de Wit
 E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Penningmeester(Vacature)

Bestuurslid

Bestuurslid Herman Wachtels van de Berg
Herman Wachtels van den Berg
Oud-ondernemer, diverse maatschappelijke functies.
De heer Wachtels van den Berg vult een statutaire kwaliteitszetel in namens Platform Zorg Waalwijk.

Bestuurslid Tons van der Velden
Tons van der Velden
Psychotherapeut

Bestuurslid  Hans Luijben
Hans Luijben
Werkzaam als conflictbemiddelaar bij de gemeente Loon op Zand en voorzitter van de scoutingvereniging Martin Luther King te Kaatsheuvel;

Bestuurslid  onbekend
 Leotien Vermeulen
Werkzaam geweest als manager zorgteams gemeente Waalwijk en manager Thebe.
Thans actief bij Stichting Alzheimer Midden-Brabant.