Welkom

Welkom op de website van de Stichting Senioren Waalwijk.
Senioren? Maar wie zijn eigenlijk senior?
Hieronder enige meningen:

Je bent niet de jongste meer!
    Volgens jongeren iedereen vanaf de leeftijd van hun ouders
    Volgens mensen van middelbare leeftijd: mensen die met pensioen zijn
    Volgens junior researchers: senior researchers
    50+’ers
    Leden van omroep Max
    Bejaarden

Zo ziet u maar hoe ruim omvattend het woord senior is. In Waalwijk is 1/3 van de bevolking ouder dan 50 jaar. Behoort u tot deze groep? Nog niet over nagedacht? Weet dan dat de Stichting Senioren Waalwijk (SSW) er voor u is.

Het doel van de Stichting Senioren Waalwijk is de zelfstandigheid, de maatschappelijke integratie en het welzijn te bevorderen van senioren in de gemeente Waalwijk. Deze website wil u een beeld geven van onze activiteiten.
Een belangrijke basis is nog steeds het rapport 'Waalwijk Ouderenproof?' uit 2010. Achter de rubriek 'Links' vindt u een overzicht van de websites van de belangrijkste relaties van SSW. Tevens zijn websites opgenomen, die toegang geven tot relevante informatie voor senioren en hun mantelzorgers. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze secretaris: de heer Kees de Wit, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.