Zondagmiddag 29 september 2019 is er weer een gezamenlijke lunch om 13.00 uur in het Grand Café van de Kansenfabriek in BaLaDe maar vanwege de enthousiaste deelname komen we aan onze limiet van wat we aankunnen om aan iedereen voldoende aandacht te kunnen besteden.Dat kan betekenen dat we aan nieuwkomers dan graag voorrang willen verlenen om die in ieder geval de gelegenheid te bieden om kennis te maken met onze werkwijze van Contactcirkels onder 55+ senioren aan de stam-tafel. Dat hoeft beslist niet dramatisch te zijn want voor hen die met ons al bekent zijn wordt gewoon een tafel bijgezet.Iedereen blijft van harte welkom, wel aanmelden via de Wij(k)diensten maandagt/m vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur Tel. 0416-76 01 60.Verder kunnen wij u melden dat we doende zijn met de formatie van een fiets- en wandelgroep en dat woensdag 20 maart een kookclub van start is gegaan die gebruik mag maken van de keuken in Buurthuis Zanddonk te Waalwijk. Het is de bedoeling dat u samen met anderen wat gaat ondernemen en er zijn legio mogelijkheden als u de stoute schoenen maar durft aan te trekken.Gewoon deelnemen voor de gezelligheid is ook prima want ”Alleen is maar alleen,samen is leuker”! Natuurlijk blijft de ”Mantelzorger” welkom om even aan de lunch op adem te komen! Kosten van de Lunch slechts € 3,50 + consumpties.