Wonen voor Senioren

De samenwerkende ouderenorganisaties in de gemeente Waalwijk, bestaande uit KBO Waalwijk en Waspik, PCOB Waalwijk en Sprang-Capelle, ANBO en Stichting Senioren Waalwijk, organiseren op donderdag 29 september een themabijeenkomst met als onderwerp “wonen voor senioren”

Alle aspecten op het gebied van wonen voor senioren komen aan de orde. Senioren blijven graag lang zelfstandig wonen, dat gaat niet vanzelf. Woningaanpassingen zijn soms vereist, mantelzorg, alarmmogelijkheden, goede voeding via Tafeltje Dek je, thuishulp enz. Diverse organisaties die betrokken zijn bij de huisvesting van ouderen verlenen hun medewerking en geven informatie over “Langer thuis wonen” .

Geïnteresseerden, zowel instellingen als particulieren zijn op donderdag 29 september harte welkom in het Parkpaviljoen aan de Grotestraat 154A in Waalwijk. Vrije inloop vanaf 15.00 uur.
Uw aanmelding (met vermelding van uw naam en eventuele naam van uw organisatie) graag via de mail naar:  Voorzitter werkgroep SSW, wonen en veiligheid Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.